حضور پرشور زایران در کربلا همزمان با میلاد امام حسین(ع)+ فیلم و عکس

حضور پرشور زایران در کربلا همزمان با میلاد امام حسین(ع) فیلم و عکس

کربلا هم زمان با ماه شعبان شاهد حضور پرشور زایران کشورهای مختلف است که برای عرض تبریک میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) به کربلا آمده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگاری علم و فناوری تینو مدرن، با وجود اینکه میلاد امام حسین (ع) بر اساس تقویم عراق فرداست، اما شب گذشته کربلا مملو از جمعیت زایرانی بود که از کشورهای مختلف خود را به حرم امام حسین (ع) رسانده بودند. جمعی از زایران با نوای «لبیک یا حسین(ع)» به سوی ضریح رفته و برخی دیگر در جوار حرم ارباب به مولودی خوانی می پرداختند.

رنگ های جذاب و چراغانی بین الحرمین هم حال و هوای کربلا را متفاوت از گذشته کرده است. زایران بسیاری در کربلا حضور دارند تا در این ایام پرفضیلت، میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را تبریک بگویند. 

حضور پرشور زایران در کربلا همزمان با میلاد امام حسین(ع) فیلم

پیش بینی شده که در روزهای آینده تعداد  زایران کربلا افزایش یابد. به همین دلیل تلاش ها برای ایجاد امکانات بیشتر در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پرشور زایران در کربلا همزمان با میلاد امام حسین(ع)+ فیلم و عکس" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پرشور زایران در کربلا همزمان با میلاد امام حسین(ع)+ فیلم و عکس"، کلیک کنید.