تلاش برای بهره مندی همه ذی نفعان از فرآیند های اجرایی کریدور شمال – جنوب

این سازمان تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که همه ذینفعان از روند اجرای کریدور شمال-جنوب سود می برند

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته به کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و با بیان اینکه بخش خصوصی تلاش کرده حداکثر ظرفیت ها را از بالقوه به حال تبدیل کند، گفت: اجرا، توانایی لازم برای بهره مندی همه ذینفعان از فرآیندهای اجرایی کریدور شمال-جنوب ارزیابی شده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، مسعود پلمه در مراسم افتتاحیه همایش اقتصاد دریایی ایران که امروز دوشنبه برگزار شد، با بیان اینکه انجمن کشتی یک تشکل عمرانی 70 ساله است، گفت : هدف ما از برگزاری این کنفرانس، معرفی راهکارهای توسعه واقعی، هم افزایی و اجرای منافع کریدور شمال-جنوب است. این کنفرانس چهارمین نشست خود را به کریدور شمال-جنوب اختصاص داده است.

وی ادامه داد: معتقدیم پس از 22 سال نتوانسته ایم تسهیلات لازم را برای بهره مندی کشورهای عضو کریدور و کشورهای ذی نفع از مزایای اقتصادی کریدور فراهم کنیم. مطالعات میدانی زیادی برای شناسایی عوامل ساکن در استفاده ناکافی از ظرفیت های کریدور انجام شده است.

دبیرکل انجمن کشتی ها و خدمات وابسته تصریح کرد: از این رو همکاران ما در قالب های مختلف به ویژه در حوزه فعالیت اقدامات تخصصی را کسب کرده اند و امیدواریم نتیجه این همایش معرفی توان مشترک باشد. در کنار بهره مندی کشورها از کریدور، شناسایی نقاط ضعف و ایجاد هم افزایی برای حل این مشکلات.

پلمه تصریح کرد: بخشی از کاستی ها و نقاط قوت به مجموعه اقتصادی دولتی و خصوصی جمهوری اسلامی ایران بازمی گردد که با اراده رییس جمهور ایران در این راستا و توجه ویژه به اصلاحات در ساختارهای حاکمیتی برای تسریع روند گذار. . منطقه ای که یکی از محوری ترین مسایل کریدور شمال-جنوب است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی نیز به دنبال تبدیل پتانسیل ها به حداکثر بوده و با مشارکت همه طرف ها در زمینه سرمایه گذاری، مدیریت و اجرا، توانایی لازم برای بهره مندی همه ذینفعان از روند اجرا وجود دارد. کریدور شمال-جنوب ارزیابی شده است

مدیر کل انجمن کشتی ها و خدمات مرتبط در پایان گفت: امیدواریم بازدیدکنندگان خارجی با توجه به مواردی که می تواند به فعالیت ها سرعت بخشد، فعالیت ها را با هدف توسعه لجستیک در این حوزه به فرآیندی موفق تبدیل کنند. در پایان این کنفرانس، بیایید با همه شرکای دولتی و خصوصی در سایر کشورها و دولت ها ارتباط بهتری برقرار کنیم تا از امکان تبادل اطلاعات، ارتباط مستقیم، سرمایه گذاری های موثر و هماهنگی حداکثری بهره ببریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش برای بهره مندی همه ذی نفعان از فرآیند های اجرایی کریدور شمال – جنوب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش برای بهره مندی همه ذی نفعان از فرآیند های اجرایی کریدور شمال – جنوب"، کلیک کنید.