بزرگراه همت باز شد – تینو مدرن

بزرگراه همت باز شد - تینو مدرن

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از باز شدن محور شهید همت در دو طرف شرق به غرب و بالعکس خبر داد.

سرهنگ مصطفی زینیوند در گفت وگو با تینو مدرن وی در این خصوص گفت: از ساعت 23 شب گذشته با هدف راه اندازی دوربرگردان آزاد بزرگراه شهید همت بعد از پل اشرفی اصفهانی توسط سازمان نظام مهندسی و ساختمان شهرداری تهران، جاده شرق به غرب. این بزرگراه بعد از پل بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی و جاده غرب به شرق نیز از روی پل بزرگراه شهید سهتری بسته شد و بار ترافیکی برای اطمینان از ایمنی محیط کارگاه برای نصب تجهیزات ویژه به جاده های جایگزین منتقل شد. جرثقیل های سنگین در سطح بزرگراه و اجرای این پروژه.

وی همچنین گفت: ساعت 11 صبح امروز جمعه 24 تیرماه ممنوعیت تردد در جاده شرق به غرب بزرگراه شهید همت پس از نصب قسمت های شمالی دوربرگردان که با جرثقیل های مخصوص انجام شد، رفع شد. راه تردد به روی شهروندان بازگشایی شد. پس از آن ساعت 21 امشب پس از نصب قسمت های جنوبی عرشه این دایره ناهموار، ممنوعیت راهور غرب به شرق باز شد.

زینی وند گفت: در راستای اجرای این محدودیت های ترافیکی در ضلع غربی جاده شهید همت، اطلاع رسانی دقیق از روز گذشته انجام شد و شهروندان خوب برای اجرای این محدودیت ها همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند به دلیل افزایش زمان و طول سفر در حین اجرای این محدودیت ها عذرخواهی کرد با تشکر از همکاری پلیس در این زمینه.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگراه همت باز شد – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگراه همت باز شد – تینو مدرن"، کلیک کنید.