بررسی استطاعت جسمی و روانی اطفال برای حج/ اتمام معاینات بیش از 33 هزارنفر از زایران حج تمتع

بررسی استطاعت جسمی و روانی اطفال برای حج/ اتمام معاینات بیش از 33 هزارنفر از زایران حج تمتع

رییس مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر گفت: تاکنون بیش از 33 هزار زایر معاینه شده و بیش از 16 هزار پرونده تحت نظارت است.

به گزارش تینو مدرن، سیدعلی مرعشی در دومین نشست وبینار حجاج 1403 گفت: مشکل اصلی مرکز درمانی هلال احمر در سال جاری کمبود وقت برای معاینه زایران و ثبت نام آنها در سامانه است. پس از شروع معاینات، نکاتی از جمله وضعیت نابینایان، بیماران دیالیزی، افراد دارای اضافه وزن و بیماران دیابتی در این دستور اجرایی مسکوت ماند.

رییس مرکز پزشکی حج و حج گفت: بررسی توانایی جسمی و ذهنی کودکان و شیرخواران توسط مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر کنترل می شود و تشخیص مناسب بودن حج برای کودکان بر عهده این سازمان نیست. ، شیرخواران و نوزادان واجب است.

مرعشی تصریح کرد: مراکز استان ها در معاینات 1403 زایر تسریع کنند و 15 شوال زمان اخذ روادید برای زایران است و قاعدتا معاینه زایران و تایید توان جسمانی تکمیل می شود. 5 شوال و در واقع 10 روز دیگر برای تکمیل امتحانات باقی مانده است.

وی با تمرکز بر 33 هزار و 838 نفر، 16 هزار و 220 زایر در دست بررسی، 302 نفر مردود و 30 هزار و 972 نفر هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

مرعشی همچنین گفت: ایلام، کرماشان، سمنان بیشترین و آذربایجان شرقی، کاشان و مرکزی کمترین میزان آزمون را دارند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی استطاعت جسمی و روانی اطفال برای حج/ اتمام معاینات بیش از 33 هزارنفر از زایران حج تمتع" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی استطاعت جسمی و روانی اطفال برای حج/ اتمام معاینات بیش از 33 هزارنفر از زایران حج تمتع"، کلیک کنید.