انصارالله یمن: ترور شهید الساعدی، تجاوز به تمام مردم عراق است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین تینو مدرن، دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله یمن بامداد پنجشنبه شهادت «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتایب حزب الله عراق در حمله تروریستی آمریکا را به شدت محکوم کرد.

انصارالله یمن طی بیانیه ای گفت: «ترور این فرمانده الحشد الشعبی، یک تجاوز جنایتکارانه ناجوانمردانه است که در چارچوب حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.   هدف قرار دادن شهید مجاهد ابوباقر الساعدی تجاوز به کل مردم عراق است».

در این بیانیه آمده است: «تجاوزات آمریکا نشان دهنده میزان تاثیر و اثربخشی حملات مقاومت عراق در حمایت از مردم فلسطین در غزه است. این تجاوز، ناتوانی آمریکا و اسراییل در توقف حملات مقاومت اسلامی در عراق را نشان می دهد».

انصارالله با بیان اینکه حضور آمریکا در عراق و منطقه غرب آسیا دلیل اصلی بی ثبات شدن امنیت منطقه و با هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: «این حملات مکرر آمریکا به مردم [خاورمیانه] تاثیری بر موضع آنها در حمایت از مردم فلسطین نخواهد داشت».

در پایان این بیانیه آمده است: «ما به ملت عراق و مقاومت اسلامی در عراق تسلیت می گوییم و فداکاری های بزرگشان را برای دفاع از مردم فلسطین تبریک می گوییم».

 

انصارالله یمن: ترور شهید الساعدی، تجاوز به تمام مردم عراق است

 

در حال تکمیل…








شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انصارالله یمن: ترور شهید الساعدی، تجاوز به تمام مردم عراق است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انصارالله یمن: ترور شهید الساعدی، تجاوز به تمام مردم عراق است"، کلیک کنید.